Bakgrund

fredag 9 mars 2012

Ugglor!

Jag ääälsskar ugglor. Sen blev ugglor någon trend, vilket inte gör mig något alls för nu finns det ugglor överallt. Och eftersom min man tycker det är onödigt att jag ska köpa varje uggla jag ser så är det bra att jag har en mamma som hittar de finaste sakerna!
Dessa två fick jag dagarna efter operationen, en "grattis din galla är borta-present" antar jag.

De står för närvarande i hallen och är söta men kommer nog hitta en annan plats sen. De syns ju inte så bra mot tapeten.

Ska nog visa mina fina ugglor för er, älskar dem alla! Daniel känner nog inte samma sak men han får stå ut, 90% av alla ugglor i hemmet tror jag helt ärligt inte ens att han vet om.
Några har jag ju faktiskt redan visat, de fina glasunderläggen och tavlan som jag målade.

Är det bara jag som är helt tokig i alla söta ugglor?

2 kommentarer:

  1. Skulle tippa på att det eventuellt kan vara någon mer än du som är galen i ugglor, i och med att de nu är något av en trend ;) Men du har helt rätt i att de är urgulliga!

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli fantastiskt om några år, när folk tröttnat på sina ugglor. SÅ kan jag köpa dem billigt på loppis!! :)
    Längtar redan!

    SvaraRadera