Bakgrund

tisdag 9 augusti 2011

Utlottning!

Jag har under de här veckorna som jag har väntat på den tjugotusende besökaren funderat på vad jag ska lotta ut. Det är så roligt att jag har hundratals besökare varje vecka och det vill jag ju såklart fira med en riktigt fin utlottning den här gången.
Problemet är ju bara att alla som kommer till min lilla blogg kommer hit av olika anledningar. De allra flesta kommer hit i jakt på inspiration för bröllop eller fest och andra kommer hit och söker efter inspiration till pyssel.

En gemensam nämnare är i alla fall att 99% av mina läsare är tjejer/kvinnor. Av alla hundratals kommentarer jag har fått har jag inte fått en enda från en man.
Så därför har jag hittat den bästa utlottningen som passar ALLA tjejer och kvinnor!

En lycklig vinnare kommer att dra hem vinsten: "Skönhetsbibeln" en bok av Karina Ericsson Wärn. Detta är en perfekt boken för alla kvinnor där man kan få tips om allt från vaxing till lösögonfransar, hårvård och fotsvett.

Denna bok passar alla, varesig de vill vara fina inför det stundande bröllopet eller bara vara allmänt fin!Boken är värd ca 350:- så ta chansen! Allt du behöver göra är att skriva en kommentar så är du med i utlottningen.

Har du en egen blogg så kan du få en extra chans att vinna genom att skriva om tävlingen i din egen blogg, låna gärna bilden och länka sedan till min blogg.
Skriv gärna i din kommentar om du också är med ett inlägg i din blogg med och glöm inte att länka till din blogg också!


Inte så svårt va? Lycka till nu!

UPPDATERING! Utlottningen pågår månaden ut så jag meddelar den lyckliga vinnaren den 1 september!

6 kommentarer:

  1. Hej.. jag är gärna med och tävlar om denna skönhetsbibel. Kan jag behöva inför mitt stundande bröllop i augusti nästa år. Kämpar med vikt och finnar. Och få snyggt långt hår i hollywood lockar. Gillar din bröllopsklänning och din extremt fina blogg. Inte första eller sista gången jag besöker dig ;-) kramar Anna
    hubbabubba2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag hittade in till din blogg via Bröllopstorget; kul! Jag har skrivit om din tävling i min blogg. Hoppas det hjälper dig att få fler läsare! Lycka till med bröllopsplaneringen.

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt, jag vill jättegärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  4. JA, va kul! JA vill va med å tävla!

    SvaraRadera
  5. Jag deltar gärna och tipsar hos mig..
    Välkommen till min utlottning du också!

    SvaraRadera
  6. jag deltar gärna, men undrar hur länge tävlingen håller på?

    SvaraRadera