Bakgrund

måndag 23 januari 2012

Ett nytt monogram!

Som ni kanske kan se då håller jag på och renoverar lite i min blogg. Men det är inte bara utseendet som ändras utan jag har också ändrat på min sida där jag erbjudit gratis monogram. Det av den anledningen att jag inte tror att de personerna som den senaste tiden kommit med förfrågningar har förstått att jag bara är en privatperson som tycker det är kul att hjälpa personer att få ett fin och personlig monogram utan att betala en massa hundralappar.

Det var kul enda tills personer började ställa massa underliga krav och grejer, tyvärr går det ut över alla er andra också då jag helt enkelt kommer sluta med att göra helt personliga monogram helt gratis.
På min monogramsida kommer det dock finnas flera monogram som jag fortfarande erbjuder gratis. Jag kan ändra färg på dem åt er men har ni andra önskemål så kan jag dessvärre inte erbjuda det gratis längre.

Jag tycker själv att det är jättetråkigt men jag tycker det är ännu tråkigare att bli utnyttjad, göra flera olika monogram, ändra och fixa, lägga ner min fritid på att fixa och trixa med olika monogram och inte ens få ett litet tack tillbaka.
Men nog om tråkigheter. Här kommer ett helt nytt monogram till er i stället! Ta den och ha den!
Maila mig era uppgifter om ni skulle vilja använda just det här monogrammet så skickar jag den till er via email.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar