Bakgrund

söndag 29 januari 2012

Personliga halsband!

Jag har en del sånna här hängen med sten hemma som jag köpte på mig för ett tag sedan. Och igår efter att jag hade scrappat lite så fick jag några bilder över så jag gjorde en berlock av vårt bröllopsfoto. Tror det kommer bli mitt nya favorithalsband faktiskt!

Sen hade jag en Hulken tidning kvar sen ett decopageprojekt så jag gjorde en Hulkenberlock med. Daniel gillar ju Hulken men jag tror nog att denna kanske ändå är lite för blingig för honom.

Investerade i en liten scrapbooking-sax som är helt ovärderlig i sådana här små projekt!

Det är tur att man är en sån som sparar på allt. Alla smålappar och snörstumpar som blir över från andra projekt kan bli helt andra, underbara saker!

1 kommentar:

  1. Hihihi!! Det var vekligen kontraster på berlockerna! Brudpar vs Hulken! hahaha!

    Jättefina var de dock... bonusdottern har ett gäng sådana berlocker som ligger här och väntar på att bli dekorerade... Får se vad det blir av dem! :-)

    Ha en go dag!

    Kram Elin (Elin+Emelie=Fiffiga Systrar

    SvaraRadera