Bakgrund

måndag 28 november 2011

En julheader!

Jag pimpade min header lite. Julen är ju på väg och man måste ju ta chansen att jula till det lite för snart är det över lika fort som det kom. Och så är det ett helt åt kvar tills nästa jul.

Efter jul tänkte jag byta namn på min blogg. Jag kommer spara allt som jag skrivit om bröllop och möjligen kommer det upp en del bröllopsinlägg i framtiden också men jag känner att jag bloggar såpass lite om bröllop numera att jag inte skulle betraktas som något bröllopsmonster. Snarare ett pysselmonster kanske.

Det kanske ska bli mitt nya bloggnamn? Lilla pysselmonstret.. Vad tror ni?

Bjuder på en bild från halloween som min syster gjort på mig. Den är numera mig profilbild på facebook också. Jag måste sluta klä ut mig till Clown när det är maskerad, har varit det dem 5 senaste gångerna tror jag. Men det är ju sååå rooligt!

Nä, nu ska jag äta en lussekatt (veganska som jag bakade igår) och pyssla lite. Bjuder på lite julpyssel senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar