Bakgrund

onsdag 30 juni 2010

En gästbok, en frisyr och ett myggbett!

Nu sitter jag på tåget på väg hem igen. Det har varit en mycket trevlig helg men det ska bli skönt att komma hem. Det ska bli så skönt att få sova i sin egen säng tillsammans med Daniel igen. Har bara varit borta i 2 nätter men det är ändå svårt att sova utan honom med sina armar runt om sig.

Jag har dessutom myggbett överallt! Jag har inte fått ett ens myggbett hittills men 2 minuter efter att jag klev av bussen på landsbygden i Norrland så hade jag fått mitt första myggbett. Jag lyckades sedan under helgens gång få ca 700 myggbett till. INTE OKEJ!

I alla fall, för ett tag sedan så skrev jag om att jag hade fått hem ett paket från Calligrafen. Jag hade beställt en gästbok som va hur fin som helst! Men jag satt och klurade lite på hur vi skulle kunna göra den lite mer ”Daniel & Sara- Style” och tillslut kom jag på det.


Den är väldigt enkelt och stilren i sig men jag tyckte att det fattades något!

Och allt som behövdes va en knapp, en nål och en bit tråd så passar den in bland hela temat med vår dukning!

Jag bjuder på en bild på mig också. Gick loss med en locktång i mitt hår i lördags. För er som vet fick jag ett ryck och rakade av mig allt hår för inte allt så längesedan. Och jag har väntat och väntat på att de ska växa ut så man kan göra lite roliga frisyrer igen!

Jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska ha mitt hår på vår bröllopsdag. Kanske borde föra det snart, någon som har några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar